Jobb, dokumentärer, ljus...

Så var det lördag igen. Tiden går så himla fort nu för tiden..  Veckan har innehållit rätt mycket pluggande, och jag har tagit mina promenader med vovven. Skönt faktiskt. Igår var det jobb igen, och det kändes riktigt roligt. Kul att träffa folk, både gäster och kollegor. Jag tycker om den sociala interaktionen och att se till att de trivs. Ikväll blir min sista kväll före jul på Bryggargatan, på tisdag börjar jag på Gästgivargatan, festvåningen (huset egentligen). Där ska jag jobba med julbord i en underbar miljö med öppen spis och allt! Det ser jag verkligen fram emot...

Martin har varit på rubberball idag med jobbet. Typen springa-runt-och-skjuta-på-varandra.  De verkar ha haft kul, men han har några underliga röda märken på kroppen ;) Jag har hunnit städa lägenheten och diska idag, tagit fram lite ljus att tända så här till skyltsöndag. Nu blir det att tända några ljus och plugga lite innan jobbet...

Hmm...något förvirrat inlägg märker jag. Ser på en dokumentär om gruvbrytning i Peru samtidigt (!).
Ha en skön kväll!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0