Från dåligt till bra..

Så snabbt saker och ting kan ändras... i fredags var det regn, regn och regn. All snö som hade kommit under natten försvann... Jag hade en 12 timmars mardrömsdag på jobbet - en sån man bara ska ta sig igenom, med stressnivåerna på högsta tänkbara hela dagen. Men den tog slut. Jag överlevde. Och jag sov en lång skön natt/morron. Sen började det snöa så smått igen på lördagkväll, det var hur mysigt som helst på jobbet med alla tända ljus. Då kände jag att jag verkligen såg fram emot att jobba i december. Så fantastiskt att få vara i den miljön och jobba med julen hela månaden!! Vaknade på söndag och det snöade fortfarande, med inslag av regn. Firade pappa på Fars Dag - jättetrevligt att träffa familjen, även om både Tessan (kurs i Sthlm) och Robin (semester i Vietnam) var borta.  Jag tycker alltid att det är så härligt när alla är samlade...
På kvällskvisten gick jag och Martin en promenad i snön, skönt att pulsa omkring för oss alla, sen satt vi alla i soffan och spelade Civilization!
Sen var det måndag igen...

image49
vår lilla fuling ligger och sover - på rygg... och husse har brett om honom med en filt!!

 
utsikten från lägenheten i morse...bara att njuta medan det varar!!

Kommentarer
Postat av: extramatte

Han är ju för söt den lille :-)

2007-11-12 @ 17:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0