Vardag igen...

... och det känns nästan skönt! Det var jättekul att springa Göteborgsvarvet, men det har som varit svårt att se bortom det. Nu kan jag se framåt igen, börja pröva nya grejjer och slappna av lite mer. Men som det känns just nu (träningsvärken sitter fortfarande i) så blir det inga halvmaror på ett tag. Millopp är nog mer min grej tror jag! Ska i alla fall bli skönt att springa i skogen i sommar, både fina omgivningar och mer omväxlande terräng! Sen ska jag börja klättra i veckan, det längtar jag verkligen efter!!  Åh, om det nu bara ville sluta regna så man kan vara ute - lite värme vore inte heller helt fel!

Med skolan går det väl lite sisådär. Just nu känns det som om jag är nere i en svacka. Det borde kännas lätt för jag skriver ju om en intressant och rolig sak - men jag fick just veta att jag missförstått en tidigare uppgift och måste göra om den! En sådan sak räcker för att man ska tappa orken. Men men, det är väl bara att spotta i nävarna och ta tag i det ! Förhoppningsvis går det lättare sen när man är över tröskeln med litteraturstudier och får ta tag i själva caset!

Nu kör vi på....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0