Typiskt

Nog är det väl ändå typiskt!! Att vara sjuk är aldrig  kul, men det är som om kroppen känner på sig när det är nåt viktigt och sänker försvaret då...

Jag har bihåleinflammation. Här har jag gått i två veckor och känt att nåt har varit fel, men inte vetat vad, bara känt mig "kröjmelig". Visst har jag en väldig huvudvärk, och snyter blod, men tänkt att det går över... 
Stackars Martin, jag har nog gett honom en del huvudvärk med! Så blir det, jag försöker vara duktig och inte visa hur jag mår, hålla igång och vara pigg och glad offentligt. Men så fort jag varvar ner, hemma med familjen, då mår jag pyton och tyvärr kan det gå ut över min kära man. Tur att han är så snäll!

Just nu vill jag bara ha nån dundermedicin som får det att gå över! jag ska ju ner och springa Göteborgsvarvet på lördag! Har inte tid att vara sjuk! Alla mina drömmar och planer har liksom lagts på is tills jag blir frisk.... mycket frustrerande! Men en av livets läxor antar jag..



Kommentarer
Postat av: Eylin

uusch, hoppas du hinner bli frisk innan lördag :(

2007-05-06 @ 11:53:04
Postat av: Henny

Kom ihåg att du säkert får fler chanser framöver. Viktigast just nu är att verkligen lyssna på kroppen.

2007-05-06 @ 19:31:51
Postat av: Lina

Håller med Henny, lyssna på kroppen, det är viktigast! Kanske måste du offra helgens tävling...men det dyker upp fler chanser.Nu tänkte jag också vara godis- och fikafri. Men bara under veckorna. Så, nu har jag också gjort ett statement.

2007-05-07 @ 09:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0