Tungt

Idag är en sån där dag då allt känns tungt! Sängen var varm och lockande, ont i huvudet, tungt att skriva, less på skolan. Ute hänger regnet i luften och prognosen för helgen, som var extremt bra igår, säger nu kallt och regn. Jag har redan gett efter och ätit fika, och klockan är inte ens 10! Jag kommer aldrig att komma i form på det här sättet! 

Jag är en sån som alltid försöker se saker positivt, och söka lösningar istället för problem. Men ibland orkar man bara inte. Sociala konventioner säger att man ska vara glad och trevlig och hålla skenet uppe. Men idag orkar jag inte, vill jag bara hem och dra täcket över huvvet!  

Men det är bara att kämpa på. Nån gång måste det ju lossna, solen måste komma fram nån gång. Jag ser fram emot när det händer! Gärna så snart som möjligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0