Semester

Nästa vecka åker vi på semester! Martin ska ner och jobba i Köpenhamn, så då passar jag på att följa med ner till Skåne. Vi åker ner på fredag och stannar i 10 dagar. På så sätt får Martin två helger med oss också. Det ska bli otroligt skönt. Både att träffa min underbara "svärfamilj" och att få åka bort lite. Kanske hinner vi med en sväng i Danmark jag och svärmor, det brukar alltid vara jättetrevligt. Helsingör är en jättemysig stad med kul shopping! Jag kanske även försöker ta mig till Köpenhamn och gå på "dejt" med Martin. Det vore romantiskt - det var väldigt länge sedan vi gjorde nåt sånt! Det kanske blir så när man har varit gifta i nästan 5 år...

hur som helst, på fredag den 8:e kl 06.00 (!!) åker jag söderut och kommer tillbaka den 18:e. Bara så att ni vet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0