Göteborg, here I come...

Nu är det dags att ge sig av mot Göteborg. Har fortfarande den här huvva bihåleinflammationen och doktorns order att inte springa Göteborgsvarvet. Jag tänker fortfarande starta, men det blir väl att lunka och gå.. men jag är alldeles för envis för att inte försöka! Det kommer att bli svårt däremot, för jag är jättedålig på att inte göra mitt bästa! 
Men det ska hur som helst bli trevligt att komma iväg på en liten resa och träffa svärföräldrar och svåger! Det blir alldeles för sällan man ses när man bor i varsin ände av Sverige...

Jag känner mig lite nervös nu, men det ska säkert gå bra! Vi får se om jag har möjlighet att skriva nåt därnere, men annars så rapporterar jag på måndag när jag kommer hem!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Eylin

Lycka till och se nu till att ta det lungt!

Vi ses på Kallax på måndag och då vill jag inte höra att du sprungit en massa ;) att ha gått Göteborgsvarvet är bra det med! :)

2007-05-12 @ 00:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0