Det ljusnar

ibland lönar det sig att bara sega på! Fredagen blev inte så tokig ändå! Den var slitig hela dagen, men jag fick klart skoljobbet, jag tog mig ut och sprang, och jag fick en helt ok kväll! Och sen kändes det så bra! Jag hade trots allt gjort det jag skulle fast det var tungt - och sen var det helg!!

Lördagen bjöd inte heller på så lysande utsikter. Städa källarförrådet - och när vi kommer ner dit så har det tryckt upp avloppsvatten! Inte så mycket dock, och inte i vårt förråd, men otrevlig lukt! Men det visade sig också bli en helt ok dag, i alla fall när vi var klara. Ett helt släplass med skräp blev det, och nya fina lagerhyllor och ordning i förrådet. Hittade också volleybollen så här lagom till sommaren! Sen blev det McDonalds (vi orkade inte laga mat) och en liten utflykt i Pitetrakten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0