Äntligen klättring!!

Igår var jag och klättrade igen för första gången på jättelänge! Det var så roligt!! Visst värker det i armar och fingrar idag, men det var skönt att komma igång igen.  Däremot  märker man ju hur mycket man har glömt bort. Både teknik och styrka...kände mig som om det var första gången... Men vi hade i alla fall en kul kväll... det var jag, Susann och Elin och supportern (och blivande klättraren) Emma. Och vi var ensamma på väggen, som tur var - då kunde vi leka av oss ordentligt ;)

Sen var jag faktiskt och sprang i morse. Det gick jättedåligt. Men jag gjorde det i alla fall - och det är jag stolt över. Då kanske det uppväger att jag bröt mitt fikaförbud igår - inte bara en utan tre gånger! Nya tag idag... fast jag måste erkänna att jag tror att det finns nån konspiration här.. jag har aldrig blivit bjuden på så mycket fika som nu!

Nu ska jag sätta mig och försöka skriva vetenskapsfilosofi .... 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0