Trädgårdar, simbassänger och brända axlar

Idag har jag, Svärmor och Svärmormor varit och promenerat runt i Krapperupps park. Jättefint! Helt otrolig växtkraft! Sen fikade vi i skuggan av en lind på gården där innan jag tog en lånad cykel och for ner till havet. Men si, det skulle jag inte ha gjort! Efter en dryg timme på stranden hade mina axlar och decolettage antagit en kräftröd ton som bara djupnade framemot kvällen. Försökte svalka ner den genom att bada i Lerbergets simhall med Svärfar, men det hjälpte föga. Skönt var det att simma i alla fall, både för konditionen och kroppstemperaturen.
I morgon blir det Danmark och Louisiana!

Hej svejs!
242029-8

Kommentarer
Postat av: Henny Linnea

Vi har ju all hört att växthuseffekten håller på att flytta klimatzonerna. Antagligen är det vad du råkat ut för, så se upp med den "Afrikanska" solen, förstärkt med glittrande hav.
Bra idé att göra ett besök på konstmuséet. Ska bli intressant att se vad du tycker om Louisiana.

2007-06-12 @ 10:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0