Nationaldagen

Idag har vi firat Sveriges nationaldag med att vara på Högberget i Jävre och klättra! Hur skönt som helst! Det var inte lika varmt som det har varit de senaste dagarna - vilket faktiskt var härligt. Att känna klippan igen...åååh! Nu ser jag bara fram emot att få komma tillbaka dit igen och klättra. Elin hängde med också, jag tror att hon tyckte att det var bra.. hon lät inte helt emot att göra om det i alla fall!! 
Så, receptet på en lyckad nationaldag lyder: 
2 delar klättring
1 del god salamibaguette och coca cola
1 del stor sol och fläktande bris
1 del våfflor med grädde
1 del kubb
goda vänner och familj!

PS. Vi såg ju en orm med! Läskiga saker det där! Första gången- och jag hoppas det är sista med!!

242029-6

242029-7

Kommentarer
Postat av: Eylin

du kan räkna med att jag följer med fler gånger! definitivt! :)

2007-06-07 @ 13:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0