Havet

Det är något med havet som är helt otroligt. Kanske är det för att jag är uppväxt nära havet, men jag finner sån ro och vila vid havet. Det är som om bekymmer och stress sköljs bort! 
Idag var jag och sprang vid havet, från Lerberget till Viken. Hela tiden på stigar på strandheden vid havet. Det var helt underbart (förutom skavsåret jag skaffade mig på ena hälen!) Det blåste ganska bra så vågorna var stora.... vattnet är annorlunda här också. Grönblått...och luften är mycket fuktigare och saltare. Det var skönt att vara ensam med sina tankar och rensa huvudet litegrann!!

På eftermiddagen var jag, svärmor och Niklas på Väla (köpcentrum) och fikade då på Tasty House. DEt är en av de bästa positiva överraskningarna jag har fått på länge!! Ett arabiskt café med försäljninga av nötter, kakor och godis. Otroligt snyggt gjort, otroligt gott och otroligt billigt! Ska bunkra upp innan jag far hem igen!!

http://www.tastyhouse.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0