GI

Har sista veckan i ett sista desperat försök att bli av med mitt sockerberoende kört med GI. Detta skulle enligt mig närstående källor vara effektivt. Och trots att jag har fuskat två gånger (ja, Bobban, du får retas nu!) så måste jag säga att det fungerar över förväntan. Jag är inte alls lika godissugen som jag brukar - även om det tidvis är svårt att stå emot. Men det roligaste är att jag har gått ner 2 kg på den här tiden - trots fusk! Det är sånt som känns uppmuntrande. Nästa vecka ska jag försöka att inte fuska ;)



Kommentarer
Postat av: Bobban

Looking forward to it :)
Allvarligt talat, kör så det ryker. Behöver du recept, hojta till. Behöver du försökskanin på recept, hojta till :)

2007-07-05 @ 00:08:31
Postat av: Andreas

Långsamma kolhydrater äger!

2007-07-05 @ 16:26:17
URL: http://myenemy.se
Postat av: Lina

Har börjat pröva detta med GI jag också, men ingen skillnad i vikt kan noteras efter en vecka. Jag har också fuskat, så jag får nog ge det en vecka till...

2007-07-11 @ 09:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0