Ändrade planer...

Jaha, så vart man av med sommar jobbet nästan innan det hade börjat. Hade ju visserligen tänkt vara ledig i sommar - för att skriva på D-arbetet, men så fick jag några timmar i veckan på sommarcafét på Jävregården. Tyvärr har det inte varit så mycket folk, vilket medför att öppettiderna fick kortas ner - och vips så var jag utan jobb. Lite snopet var det ju. I och för sig blir det ju en tillbakagång till ursprungsplanen - att vara ledig för att skriva, men det är de där pengarna man hade börjat räkna med. Inte så mycket pengar men ändå.. Nåja, man får se det positivt! Hä ordn sä!

Idag har vi varit och solat på Karins stuga utanför Sikfors. En underbar dag! Det hette väl att vi skulle ha studieträff, men inte blev det så mycket pratat om studier. Dessto mer badat blev det, vi slog läger på deras flytbrygga vid strandkanten. Och jag badade, flera gånger! Den här sommaren visar redan tendenser på att slå badrekord (barnaåren räknas inte, då badade man ju i isvatten). Dessutom vågade jag och Elin oss på lite nakenbad. Det var jättekul! Tur att det bara var kvinnor i sällskapet ;) Det var väl min "wild side" som kom fram lite..

image14

image15

Kommentarer
Postat av: Eylin

ååh det var en så härlig dag! Hoppas verkligen det blir bra väder nästa vecka så vi kan åka dit och slå läger på deras brygga igen ;)

2007-07-04 @ 17:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0