Så var helgen över!

Det har varit en intensiv och rolig helg! Vi fick allt klart till premiären av Gästgivargården, och det blev så fint! Även om målarfärgen knappt hade hunnit torka (bokstavligt) så tyckte alla gäster verkligen om miljön och maten. Kul ställe att jobba på! Nu är jag däremot rätt trött. Ska bli skönt att vara ledig måndag-tisdag!! Ska väl försöka plugga, men idag blir det åtminstonde delvis en slappardag - känns att det behövs!

Nu ska jag sätta mig framför Oprah och knapra lite pepparkakor (blev inte så mycket till adventsfirande hemma i helgen)!!

image55
Vårt julbord på Gästgivargatan (med ett isländskt inslag - kocken Runar ;D )

Kommentarer
Postat av: fiorella

Har du ringt något jobb du sökt förut? Då kanske du kan hjälpa mig.

2007-12-03 @ 14:07:31
URL: http://yesfiorella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0