Lucia

Nu kommer det att bli korta, tråkiga, "det här har jag gjort idag" inlägg ett tag framöver. Mest för att jag inte orkar skriva nåt annat, men också för att långväga släkt och vänner ska kunna följa vardagslivet...

Här i veckan har jag försökt ta tag i lite saker som det har varit behov av ett tag. Jag har varit och gjort en linskoll och beställt nya linser... mycket behövligt! Sen har jag varit och klippt mig hos Tessan, som nu är färdig frisör. Grattis! Det blev jättefint som vanligt - jag överlämnar gärna mig själv och mitt hår i hennes händer ;) 
Skulle vara vuxen och köpa mig ett läppstift också, men det var ohyggligt svårt. Hittade inget som jag vågade köpa, så det blev inget... kanske nåt som svärmor kan hjälpa mig med i jul? ;)

Sen har jag gått och blivit storförkyld! Typiskt! Men ändå bättre nu än tex. på julafton. Jobbade igår men det gick inget vidare, sprang in i dörrar och tappade vinglas...  ursäktar det med att jag hade feber när jag kom hem. Jag bytte bort mitt pass idag så jag förhoppningsvis orkar med helgen, för fre-lör-sön så är det full fart!!

Nu ska jag titta på lucia på tv, från morgonens sändningar från Zorn-gården i Mora(?). Orkade inte stiga upp och titta då...

Martin jobbar ikväll, har online-utbildning på nån ny Microsoft grej direkt mot USA (tidsskillnaden ni vet) så jag och vovven ska mysa lite med glögg och pepparkakor... och näsdukar och nässprej :)

Ha en skön kväll!!

image56


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0