Juldagen

Storförkyld idag. Traditionell tipsrunda på kullaberg fick överlåtas åt herrarna i familjen - och mormor. Jag och Ingeborg gick en sväng uppe vid fyren på Kullaberg istället... Mysigt, men blåsigt!


Blommande tusensköna på vägen upp...

image74
Svärmor uppe på ett blåsigt Kullaberg.

image75
Utsikt över Mölle och ett disigt hav med Danmark i fjärran.

Sedan for jag och Ingeborg hem igen och drack te och åt pepparkakor och myste. Skönt. När de andra kom hem igen så blev det god julmat igen (smakade lika bra idag med) och sen däckade jag i sängen ett tag. Sen blev det kaffe, kaka, äggtoddy och chokladpraliner. Då blev jag fit for fight igen - ett tag i alla fall...  Sen får vi väl se vad morgondagen bjuder på. Blir nog rätt lugnt...

Kommentarer
Postat av: Morzan och Farzan

Skönt att ni är så väl omhändertagna. Krya på dej

2007-12-26 @ 00:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0