Julafton....

image67

Kl. 12 var det risgrynsgröt och kaffe med kaka hos Annelise. Här sitter jag, Niklas, Ingeborg och Annelise i soffan hos henne...

image68
Kaiser fick ett jätteben av Niklas. Han trodde inte sina ögon och bar stolt omkring på benet och krockade i möbler kors och tvärs.

image69
Julklappsutdelning. Fick jättemånga fina presenter - visste inte att jag hade varit så snäll... bilder kommer kanske senare...

image70
Kaiser höll koll så att Urban skötte sig i köket. Det gjorde han! Det var väldigt god julmat - vi åt tills vi höll på att spricka. Julmat är gott - särskilt första gången. (Kaiser fick smaka han med....)

image71
Kocken själv...

image72
Martin och hans mormor i vardagsrummet framför granen.

Allt som allt var det en väldigt trevlig dag. God mat, gott umgänge och många glada skratt. Tyvärr blev jag lite hängig på kvällen, förkylning som slog till, så en extra filt och en whiskey satt gott!

Kul också att kunna se och prata med mamma och pappa och familjen borta i usa! Tack för trevlig kväll/morgon..

Kommentarer
Postat av: Morzan och Farzan

Fina bilder. Fast jag höll knappt på att känna igen dig, måste ha berott på luggen. Ni ser verkligen ut att ha haft en mysig julafton. Kaiser måste ha trott att han drömde :-)

2007-12-26 @ 00:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0