Framme

Blir ett kort inlägg det här, klockan är mycket och vi har inte sovit så mycket...
Vi är i alla fall framme efter 18 timmars tågfärd. Kaiser skaffade sig flickvän - en rottwailer, shäfer, gråhundsmix . Ägarna ville agera kopplare och tyckte att de skulle skaffa valpar.... vi får väl se säger jag...
Det blev inte så mycket sömn, men när Niklas mött upp oss på Centralstationen i Göteborg åkte vi hem till hans lägenhet och fick vila och fräsha upp oss ett par timmar. Sen hem till svärföräldrarna i Lerberget där vi bjöds på god fiskgryta och svalt vitt vin. Jätteskönt att vara framme, och härligt att vara här hos min kära svärfamilj. Jag har verkligen haft tur på den fronten, man väljer ju mannen och inte hans familj, men jag kunde inte ha fått en bättre familj!!
Nu är det dags att sova...

i

Kommentarer
Postat av: mamma och pappa

Skönt höra att allt gått bra och att ni kommit fram till svärfars. Hälsa alla så gott från oss i Ladera

2007-12-23 @ 06:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0