Dan före dopparedan

Oj så skönt det var att sova i en ordentlig  (och stillastående) säng!! Man känner sig som en människa igen!

Idag har vi varit och fixat sista julklapparna på Väla. Förvånansvärt lite folk faktiskt... men skönt att komma hem igen. Vi hann med ett fika på Tasty House också - min absoluta favorit. Sen har vi klätt granen och pyntat och druckit glögg... julmys!

 
Här kläs granen, jag i farten, Niklas och julgranskula och Martin bakom kameran.

Jag är fascinerad över det skånska landskapet. Det är ett grönt skimmer över ängarna, en ros blommar hos grannen och vintergäck har kommit upp i trädgården. Det är ett fint landskap ändå, väldigt annorlunda mot vad jag är van vid, men charmigt! Särskilt idag när dimman låg över landskapet. Blir nog en mysig jul det här...

image66

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0