Jobbångest

Ibland undrar jag om man inte kan tillåta sig själv att må bra?! 
Just när saker och ting börjar lösa sig, då börjar jag oroa mig för framtiden. Hur ska jag få pengar i höst? Måste söka jobb! Finns det några jobb? Tänk om jag inte får nåt jobb? Jag kan ju bara säga att inte hjälper det direkt koncentrationen för D-arbetet!!

Nu är det i alla fall dags att få ändan ur vagnen, söka nåt jobb (om inte annat för att lära sig) och sen försöka skjuta de tankarna och sidan och göra ett så gott arbete som det går med skolan. Så att jag sen kan söka jobb på allvar!

(och förhoppningsvis hjälper mina närstående mig med pepp, istället för att dra ner mig, jag är väldigt lättneddragen just nu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0