Irland

Nu har det hunnit hända mycket... men jag får väl ta det som ursäkt för att jag inte har skrivit på ett tag...

Vi har varit till Irland- Dublin närmare bestämt över en lång-weekend. Det var jättehärligt. Jag tycker verkligen om Irland... Tänkte lägga in lite bilder och skriva vad vi har varit med om, men det kommer sen..

Sen har vi varit i stugan tillsammans men några goda vänner över helgen. Jätteskönt - och gott! Surströmmingsfest på lördagen, med alla tillbehör!! Tyvärr finns inga bilder, men en närmare redogörelse kommer sen!

Nu är vi hemma för att packa om, hämta mer mat och åka till veterinären med Kaiser (han skar sig på tassen i går kväll). Sen ska vi hämta Niklas på Kallax imorron och åka upp till fjällen igen! Jag ska försöka få lite skoljobb gjort medans bröderna fiskar.

Ha det så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0